ny blogg!

Har skaffat ny blogg nu och ska börja blogga ordentligt hade jag tänkt!
kan berätta lite hur allt ligger till för er som följde gamla bloggen.
Zalle är frisk igen och tillbaka bättre än någonsin! han är pigg och glad och har plötsligt lärt sig att hoppa bra !!
han har gjort 2 starter efter skadan, han har hoppat 110 båda starterna och varit felfri och placerad andra och i första så var han så spänd så han rev första hindret men resten var bra.

har även en ny häst som kommer imr, 17 årig valack som gått 140, känns som en superhäst för mmig just nu och bara känna att jag kan lära mig och att det inte gör något om jag tabbar mig eftersom att han är så rutinerad.

igår så hade i första träningen på skolan iaf, det gick bra faktist ! han hoppade ordentligt och ganska mycket igenom kroppen men känndes jävligt seg, antar att jag kom åt honom när vi tränade för instruktör skulle jag gissa på.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0