- Zalle - Bamse + Illern

väldigt länge sen jag skrev nu men nu har motivationen kommit tillbaka så ska försöka börja blogga :) massor har hänt sen sist. både bamse och zalle är sålda och igår kom min nya stjärna hem :)
ett hollänskt sto på 7 år som kom till sverige för 2 veckor sedan. har gått 110 och är efter Mantovani - Voltaire, hon heter Berlien men kallas för Illern än så länge ;)

idag var första gången jag red henne hemma, skrittade ut runt hammar och tog några små travsteg med :) tog det väldigt lungt eftersom hon har fått åkt mycket lastbil de senaste dagarna och har varit väldigt trött men även för att hon endast har skor fram just nu. hon skötte sig i alla fall super! lite pigg och stissig men lugnade ner sig eftersom och kom ner lite med huvudet :)
har precis anmält mig till träning den 11-12 februari för Lotta Björe, hoppas det blir super, har hört massa bra om henne.
Nu ska jag sova så jag orkar kliva upp till skolan imorgon, speciellt nu när jag börjat bli sjuk :(
lite bilder och en film på nykomlingen :D

 
xoxo / maJalehtonen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0